duminică, 10 iulie 2011

Dar azi ai distrus tot ce ieri numeam ”frumos” ..

Nu am crezut vreodata ca o sa ajung sa te mint cu disperare ca nu te mai vreau doar ca sa te pot indeparta. Nu am crezut ca o sa fii atat de insistent si mai ales nu am observat niciodata ce porc esti pe cale sa devii. Nu mai ai ce cauta langa mine, locul tau nu mai e langa mine. Si daca e nevoie sa nu-ti mai vorbesc vreodata ca sa intelegi lucrul asta, o sa o fac. Cum ai reusit sa patezi tot ce a fost frumos, cum ai reusit sa dai cu piciorul la tot ceea ce eu pastram atat de aproape de suflet, cum ai reusit sa ma faci sa uit ca a existat si o parte frumoasa,si un ”tu” pe care l-am iubit? Nu-mi vine a crede ca in toata incercarea asta a ta de a ma dezarma, de a ma dezbraca, de a ma seca de puteri n-a facut decat sa ma intareasca. Mi-ai deschis ochii ? Tu ? Multumesc ! As putea spune ca raman datoare dar esti tu ala ingropat in datorie morala fata de mine, cred. Poate nu stii sau poate nu iti pasa, dar e de ajuns ca o stiu eu. Ai devenit un chirias mizerabil in casa sufletului meu si evident ca trebuie sa iti iei catrafusele si sa te cari. Te-ai transformat exact in persoana pentru care ,oarba fiind, eram dispusa sa dau totul acum doi ani de zile, persoana pe care mai apoi am ajuns sa o urasc. Nu vrei sa ajungi si tu asa, nu? Nu fa asta.. Mai bine las-o balta.Tot ce faci, nu stiu ce faci, dar renunta.

3 comentarii: