sâmbătă, 20 august 2011

Nu am bani, resurse, sperante. Sunt cel mai fericit om in viata.

Uneori cu totii ne dorim sa ne luam intr-o zi si sa plecam in lumea larga. Fara nici un plan in minte, fara nici un ban in buzunar, fara nici un regret in suflet. Doar sa plecam. Uneori nu iti trebuie multe lucruri ca sa fii fericit, deoarece simplul fapt ca ai scapat de ele te poate face sa te simti asa. Uneori iti vine sa zambesti si sa te bucuri pentru cele mai marunte lucruri.
                Am 19 ani si multe planuri de viitor, multe ambitii si multe de facut. Am 19 ani si ma declar fericita. Nu am vise, nu am asteptari. Nu-mi fac planuri care nu tin strict de mine,ca alea nu tin. Nu am bani multi si nici n-o sa-mi pice in curand din cer. Nu mai am un prieten, pentru ca asa cum am mentionat in postarea anterioara, pot renunta la asta cu usurinta. Nici nu-mi mai trebuie.Nu mai am drame de dragoste, sau ma prefac ca nu am pentru ca nu mai vreau sa am.Nu am cea mai stralucita personalitate,nu iau cele mai bune decizii, nu am cele mai frumoase perechi de pantofi sau cea mai super garderoba.Nu am inhibitii, nu am cea mai mare incredere in mine si cu siguranta nu am cea mai frumoasa viata. Dar in schimb am un cap pe umeri si multumesc lui dumnezeu stiu sa-l folosesc, am prieteni,oameni minunati care ma sustin si sunt in preajma tot timpul,am lucruri pentru care sa fiu recunoscatoare si oportunitati multe. Am realizari cu care sa ma mandresc si am timp,acum,sa ma distrez. Am curajul sa trimit dracului fiecare persoana care mi-a facut rau intentionat in viata asta. Am hotararea sa spun da sau nu si am ambitia sa schimb ce nu-mi convine. Am puterea sa iert si sa uit, si mai ales am puterea sa TE iert si sa TE uit.. Am destula minte incat sa stiu sa aleg ce-i mai bine pentru mine, destula responsabilitate incat sa imi asum faptele, si nu in ultimul rand, am 19 ani si destule motive sa ma declar fericita !

4 comentarii:

  1. Mi-a placut foarte mult postarea .Mi-a transmis enorm..
    M-am regasit in tot ce ai spus..
    Numai ca eu nu am 19...
    Imi place blog.ul tau si o sa te urmaresc...
    Poate imi faci si tu o vizita :D .
    Te astept cu drag!Take care!

    RăspundețiȘtergere
  2. m-a binedispus mult de tot postarea ta:) emana energie
    o viata tot mai frumoasa sa ai

    RăspundețiȘtergere
  3. ~ Anii rideaza pielea , dar renuntarea la vise rideaza sufletul ~
    superb citat!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca reusesc sa transmit asemenea stari,jimmy. multumesc ! o viata frumoasa si tie :)

    RăspundețiȘtergere