joi, 8 septembrie 2011

Forever, no matter what. I promise.

Draga cea-mai-buna-prietena-dintre-toate-cele-mai-bune-prietene-care-au-existat-vreodata,

Imi cer mii de scuze pentru faptul ca nu ti-am adresat nici o postare pana acum, asta nu e pentru ca nu am realizat cat de norocoasa sunt sa te am alaturi sau pentru ca nu exista milioane de lucruri pentru care iti sunt recunoscatoare/datoare pana in gat, ci pentru ca esti "mereu acolo" si stii tot ce gandesc, tot ce simt, tot ce traiesc.
           Mai stii foarte bine si faptul ca, daca am reusit sa trecem peste toate problemele,peste toate betiile alea crunte,cand iroseam lacrimi si ne curgea rimelul pana la genunchi, cand ne puneam pe slabit sau cand ne apucam iar de mancat, cand te corupeam (inca te corup si inca sunt SINGURA care poate sa o faca si ma laud cu asta ! ) sa mananci dulciuri, cand veneai la mine si nu ma lasai sa plang chiar daca eram cu canalele lacrimale infundate, sau cand cica invatam la chimie sau faceam exercitii la mate,sau cand imi spuneai adevarul ala pe care nu voiam sa-l accept si sa-l aud si tu mi-l puneai in fata si-l tineai acolo pana ma convingeam, fir-ar sa fie( ..esti singura, dupa mine, care mi-a deschis ochii in viata asta. De n ori. Si daca de n ori am cazut, de n ori m-ai facut sa ma ridic, de n+1 ori mi-ai zis ca-s suficient de puternica incat sa ma ridic singura ). Daca am reusit sa pastram pana acum o legatura atat de stransa ,si am reusit sa consolidam o prietenie asa de frumoasa, sunt sigura ca vei fii, asa cum mi-ai promis, nasa singurei mele fetite crete :D, si eu nasa copiilor tai, cu conditia sa nu faci prea multi ,ca e restrans bugetu,maică.. in orice caz, cu siguranta voi fi nasa lui bebebubu oricare ar fi tatal lui. Iubesc la tine atatea lucruri, in special faptul ca esti al naibii de puternica, imi place sa cred ca petrecand atata timp in preajma ta voi ajunge sa fiu si eu la fel, sau daca nu macar jumatate. Stiu ca anul asta nu au iesit lucrurile asa cum ne-am dorit..dar vezi tu, nu am fost surprinsa sa constat ca esti nu esti una din acele persoane care dau bir cu fugitii la prima lupta pierduta, ca daca vrei un lucru,il vrei cu adevarat si-o sa-l obtii chiar daca asta te costa timp si cateva greutati de intampinat pe parcurs..Nu multi pot face asta.Nu multi pot astepta, mai ales daca asteptarea e grea. Admir asta la tine, draga mea. Admir si faptul ca ma suporti de atata timp cu toate isteriile si cu toate bazaconiile si cu toate prostiile care le scot pe gura. Ma bucur pentru faptul ca nu am lasat niciodata nici o discutie in contradictoriu sa degenereze ,ma bucur ca esti aici acum si la anul acolo,cu mine. Iti multumesc ca esti tu, ca esti asa, ca existi.Iti promit un lucru, unul singur, dar care le cuprinde pe toate : o.o.o.o ! <3

2 comentarii: