joi, 3 februarie 2011

De ce nu esti aici ?

Azi simt nevoia sa evadez. Azi iti simt lipsa mai mult ca niciodata,nu ma intreba de ce, iti pierzi timpul. Azi sunt nelinistita si as da orice,orice sa schimb ceva. Incertitudinea asta ma omoara,stii ? stii ca nu`mi place sa fiu amagita, e unul dintre lucrurile pe care le urasc cel mai mult si care ma dor cel mai tare. Promite`mi ca va fi bine. Spune`mi ca ma vei tine iar de mana si te vei enerva pentru ca am fumat. Am nevoie de tine, sufletul meu are nevoie de singuranta pe care tu i`o oferi..fara tine ma simt mult prea singura intr`o lume intunecata si rece in care toti sunt preocupati numai de sine.Dorul de tine ma lasa fara respiratie si mi`e frica,mi`e frica ca fara tine nu o sa pot continua. Vreau sa ma trezesc din nou dimineata nerabdatoare sa te vad, am nevoie sa imi spui iar “tameci” desi detest sa`mi spui asa …vreau iar sa te musc de buza si tu sa te oftici. Vreau iar sa razi de mana mea mica .Vreau sa fii langa mine pentru ca stii ca iarna ma deprima,si stii ca iarna tu esti vara mea ! Vreau sa ma imbat iar cu parfumul tau si am nevoie sa`mi spui iar cat de draga iti sunt . M`am saturat sa adorm intrebandu`ma daca te gandesti la mine,daca ti`e dor sau daca ai decis sa nu`ti mai fie,m`am saturat sa astept un blestemat de semn si m`am saturat sa ma intreb “Cum ar fi fost daca ?.. “  Spune`mi cum ar fi fost daca am fi luptat amandoi mai mult,daca acum in loc sa fiu aici singura butonand blestemata asta de tastatura tu ai fi fost aici,cu mine? Cum ar fi fost daca firul povestii nu ne`ar fi adus aici? Cum ar fi fost daca nu mi`ar fi fost teama sa te iubesc ?
Am nevoie sa`mi dai un motiv sa zambesc. Am nevoie sa`mi dai un motiv sa ma ridic. Am nevoie de tine si de noi ! Stiu ca vei face asta,vreau sa cred ca povestea noastra nu se termina aici. Stiu ca o sa ne fie bine, trebuie doar sa am rabdare ?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu