luni, 7 februarie 2011

Pentru tine,dragã mare :)

Sper din tot sufletul ca atunci cand o sa vezi postarea asta sa ramai placut suprinsa .Stii tu ca prietenia noastra nu implica prea multe sentimentalisme,ca noi nu prea avem timp de asa ceva,preferam sa ne uitam la Grey sau la orice altceva in schimb. Dar cand ma gandesc ca te cunosc de 17 ani jumatate si ca de atata timp imi suporti toate starile,toate isteriile,toate nebuniile, toate ideile si faptul ca nu pot fi aproape niciodata punctuala dimineata la fel de bine cum suport eu faptul ca esti una dintre cele mai comode persoane pe care le cunosc, nu am cum sa nu devin sentimentala. Cand ma gandesc ca de fiecare data cand am de infruntat o noapte de suferinta esti mereu prezenta la usa mea si stii exact de ce am nevoie : de multe porcarii,de umarul tau pe care sa plang si de un bax de servetele , nu am cum sa nu fiu sentimentala.Cand ma gandesc ca te prefaci ca nu ma intelegi cand plang fara incetare dar stii ca asa sunt si asa ma manifest, imi permit sa fiu sentimentala,drace ! pentru ca meriti ! stiu ca tie iti pot incredinta secretele ,gandurile si temerile mele fara nici cea mai mica retinere , stiu ca tu incerci sa ma transformi din cea mai pesimista persoana de pe pamant intr`una optimista [daca insisti ai toate sansele sa reusesti :-$] ,ca tu ma impulsionezi si ma impingi de la spate cand n`am curajul sau starea necesara sa fac un lucru,ca`mi spui mult prea des “ai grija ce`ti doresti,ca s`ar putea sa se intample !” Stiu ca tie`ti place cascavalul pane,telemeaua,castravetii murati si pufuletii.A,si inghetata de capsuni.Stiu ca iti place marea la fel de mult cum imi place mie,si stiu ca anul trecut ne doream amandoua prieteni cu care sa iesim la plimbare “in fiecare zi de la 5 la 8 “,..stiu ca se intampla deseori sa nu vorbim zile intregi,dar noi percepem lucrul asta ca fiind normal..stiu ca de fiecare data cand gasesti vreun citat sau rand sau vers care consideri ca e similar cu un episod din viata mea mi`l pui in fata cu scopul de a ma incuraja ! Stiu ca ori de cate ori nu mai pot cobor la 1, si stiu ca ori de cate ori nu mai poti urci la 3. Stiu ca atunci cand iti propui poti fi foarte enervanta,in special atunci cand ai dreptate si ma sacai cu asta, si incapatanata dar mai stiu ca intotdeauna o sa ma pot baza pe tine,asa mica si prapadita cum esti tu. Cu toate ca avem personalitati extrem de diferite suntem incapabile sa ne certam . Mi`ai aratat ca nu exista prieteni perfecti si nici prietenia perfecta,pentru ca suntem oameni si pentru ca oamenii sunt facuti sa greseasca. Am invatat de la tine sa lupt pentru ceea ce`mi doresc,si sa`mi doresc si sa cred in ceea ce`mi doresc,dar cu conditia sa am rabdare. Ai invatat de la mine toate prostiile si partial mi`ai repetat greselile desi te`am avertizat sa nu faci asta. Si dupa aceea n`am fost in stare sa te bat pentru ca si eu am fost in situatia aia si ultimul lucru de care aveam nevoie era un sut in fund.
Impreuna ne`am jucat cu papusile in fata blocului,impreuna am cutreierat cartierul nostru in lung si`n lat. Impreuna am crescut si apoi impreuna am ras,am plans, si ne`am descarcat emotional. Impreuna ne`a suportat scoala generala,liceul..si stiu ca impreuna o sa ne suporte si facultatea .Pentru ca in mare parte,tie iti datorez existenta acestui blog,daca nu m`ai fi incurajat tu, toate ideile mele ar fi zacut in documente word ascunse pentru cine stie inca cat timp .. Pentru ca esti dragã mare a mea,pentru ca esti lenesa,dezordonata,uituca..dar un prieten de nadejde ! De`aia te iubesc !

* Forever, no matter what. I promise !

Un comentariu: