marți, 1 februarie 2011

Pentru tine ,pentru ca ..

[Baby please come back, it wasn’t you,baby it was me, maybe our relationship isn’t as crazy as it seems, maybe that’s what happens when a tornado meets a volcano ..all I know is I love you too much to walk away though ! ]

Pentru ca nu obisnuiesc sa renunt la ceva fara sa am certitudinea ca am facut tot posibilul,ca am luptat indeajuns pentru acel ceva. Pentru ca ma simt 90% vinovata pentru tot ce s`a intamplat intre noi si pentru ca mi`ai dat ocazia sa`mi deschid ochii. Pentru ca regret fiecare clipa in care m`am eschivat si te`am ignorat si ti`am ignorat dorintele …pentru ca mi`am dat seama ca fara tine e muuult prea greu. Stiu,nici impreuna nu are cum sa ne fie usor, dar prapaditule, daca ne tinem de mana putem face asta :)
 Nu pot sa`mi explic ce anume s`a intamplat cu mine in ultimul timp,stiu doar ca nu am fost in apele mele. E ca si cum as privi retrospectiv si  as vedea o alta persoana in locul meu. Eu doar am plans si m`am plans. Tu m`ai derutat si am devenit confuza si am ajuns sa ma indoiesc de mine insami. Am inceput relatia cu tine cu un scop anume,cred ca pana si tu il stiai, si si eu stiam ca esti exact in aceeasi situatie. Mi`am repetat tot timpul ca n`o sa ma indragostesc pentru ca nu`i momentul,pentru ca am alte prioritati si pentru ca ma simteam capabila sa o duc si asa. Dar apoi fiecare zi petrecuta impreuna,fiecare noapte,fiecare mesaj de “noapte buna” sau “buna dimineata”,fiecare imbratisare,fiecare atingere si fiecare sarut . Stii tu mai departe …iar in momentul in care am inceput sa constientizez ce simt am inceput sa dau inapoi,am tot incercat sa fug dar n`am putut nici o clipa sa`mi fac curajul sa renunt. Stiam si simteam ca n`o sa se termine bine pentru mine [defapt deja e cliseu..] Mi`am zis ca e mai bine sa nu renunt si in acelasi timp imi era frica sa continui,eram undeva pe la mijloc.Trebuie sa precizez ca in fiecare minut al existentei mele sunt enervant de nehotarata ! E cam greu de inteles,cred ca nici eu nu m`am inteles atunci si nici acum nu ma inteleg in totalitate, si prin chestia asta n`am facut decat sa te indepartez si sa te fac sa vrei sa pleci. Eram la un moment dat atat de sigura ca n`o sa pleci,indiferent de ce as face. Si in momentul in care ai plecat n`am mai stiut nimic. Simteam doar furie pentru ca am obtinut ceva ce voiam si nu voiam in acelasi timp.
          Acum m`am decis. Chiar vreau sa fac asta,chiar vreau sa lupt pana nu mai am cu ce si pentru ce .Daca o sa reusesc, nu o sa`ti promit c`o sa fie toate roz, o sa`ti promit c`o sa ma straduiesc cat pot eu de mult si ca o sa te determin si pe tine sa faci acelasi lucru..pentru mine,pentru noi.  Si daca nu o sa fie cum mi`am propus cel putin o sa am convingerea ca am luptat cu indarjirea unui leu veritabil. Si daca nu o sa fie cum mi`am propus o sa mint ca sunt bine ,o sa  plang, o sa zambesc sec si`o sa ma doara. Ziua o sa fie bine,dar noaptea o sa ma doara cel mai tare,si noaptea o sa simt ca nu mai pot. Dar dupa noapte urmeaza ziua, si eu ziua stiu ca pot continua inca mult timp dupa ce am spus ca “nu mai pot” . Daca nu o sa fie cum mi`am propus, tu o sa ramai “prapaditul meu”,ala de care n`am vrut nici in ruptul capului sa ma indragostesc si totusi am facut`o.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu