marți, 29 noiembrie 2011

Free .

Initial,aveam de gand sa profanez postarea asta cu nenumărate injuraturi si blesteme la adresa ta. Voiam sa mă razbun pe pagina asta goală,sa o umplu cu durere si regret. M-ai socat. Meriti un Oscar pentru cel mai bun actor,meriti felicitarile mele. Nu stiu cum sa tratez problema,asta mă doare de fapt.nu știu cum sa reactionez si nu știu cum am putut sa îmi las sufletul pe mana unui om care evident nu mai da doi bani pe existenta mea. Poate nu atât de evident,știți povestea cu Toma Necredinciosul. Stiu ca nu merit multe,de cele mai multe ori mă ocup singura de asta. Vreau sa cred insa ca cheia solutionarii unei probleme e modul in care o privesti. Deci : făcând abstractie de socul prin care mi-a fost dat sa trec azi, de faptul ca toate lucrurile in care am crezut ca o proasta oarba si nebuna acum nu mai exista, de toate minciunile si acțiunile tale, de faptul ca mă doare ca exista o alta ea in locul ăla in care am putut fi doar eu si mi-ai jurat asta,de felul in care mă simt (ca un nimic), de modul in care am aflat si de lacrimile care s-au scurs si usile care s-au trantit,facand abstractie de toate astea,pana si de faptul ca ai reușit sa mă excluzi din gasca aia..vreau sa cred ca nu mai simt nimic. In fond mi-am dorit sa mă lași in pace. Mi-am dorit sa îmi dai Un Motiv sa nu mai existi in mine si sa nu mai raportez totul la noi. Știam ca asta include durere, doare ca dracul ! Mi-ai tarat sufletul in tot noroiul asta vreme de mai mult de un an, GATA ! Sunt liberă ASA cum de fapt am vrut. Sunt liberă sa îmi aloc 1000 de ani ca sa te uit, cât e nevoie ,fără sa mai am teama ca într-o zi ai putea sa reapari si sa invii tot ceea ce eu mă chinui sa îngrop. Ai înțeles ideea? Doare, dar sunt liberă . Doare de mor, dar in sfârșit am primit ce am meritat . Tu .. ai plecat cu toate ca trageam cu dintii sa ramai. De azi sunt doar eu. Asta e modul in care privesc problema. ASA stau lucrurile azi, ASA vor sta si mâine . Știu ca am promis asta de 14747488438484 de ori, dar nu mai e cale de întoarcere. Nu mai :)

Un comentariu: