duminică, 25 decembrie 2011

A little bit of magic.

Draga Mos Craciun ,

Anul asta o sa modific putin clasica scrisoare.Anul asta nu-mi doresc prea multe, cu toate ca am fost groaznic de cuminte. Nu vreau masina sau bani sau haine sau un telefon nou. Nu mai vreau nici macar parfumul ala la care-mi sta capul de atata vreme si a carui miros ma poarta pana-n Paris si inapoi. Nu-mi vreau ex-ul inapoi Mosule, cu toate ca daca m-ai fi intrebat acum 2 zile ti-as fi cerut sa-l aduci langa mine de Craciun.Nu-l vreau pe baiatul ala dragut de la facultate daca el nu ma vrea pe mine. Vreau in schimb sa-mi dai atmosfera de Craciun, ca familia o am deja aproape si fulgii de nea imi bat la geam, sau mai bine caut atmosfera aia undeva in interiorul meu, ajuta-ma sa o gasesc. Vreau, Mosule, sa-mi trimiti putina magie astfel incat sa ma ajute sa redevin cea care am fost odata. Putin praf magic peste epava de mine, caci daca faci asta, restul o sa le obtin singura. Vreau Craciunul asta sa devin mai buna, sau sa redevin eu daca se poate. Eu, cea care-si iubea viata si familia si prietenii. :)
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu