miercuri, 28 decembrie 2011

New year, new expectations .

Am facut ceva atipic. Metaforic - am ales viitorul. Era mult prea crunt sa ma intorc in trecut, eram mult prea proasta sa merg intr-o directie in care n-as fi vrut oricum sa merg, doar de dragul unor persoane care la urma urmei, daca ma iubesc, o sa ma inteleaga. Nici asa nu e perfect, nu pot spune asta. Viitorul e destul de in ceata. Nu pot sa-mi dau seama, nu pot sa-l citesc, nu pot sa-l descifrez, insa exista o singura cale sa aflu.Stiu ca risc,imi asum un risc destul de mare,dar am auzit in ultimul timp de prea multe ori fraza ”Mai bine sa regreti ca ai facut un lucru decat ca nu l-ai facut” incat sa n-o aplic, in plus, oricat de rau ar fi, cel putin am garantia ca am facut un pas inainte,am lasat o distanta mai mare intre noi. Poate n-o sa fie bine, nu stiu. Asta nu pot decat sa aflu intr-un singur fel.
  Asadar, o sa-mi incep noul an nu privindu-l pierduta pe ex-ul cu noua lui iubire, eventual regretand ca nu am facut mai multe la momentul potrivit ca sa fiu in locul ei...ci o sa fiu cu altul, in alt loc, un altul care nu-mi promite ca n-o sa ma dezamageasca, si nici macar nu o sa ma simt jignita daca o face, stii de ce ? Pentru ca toti neuronii mei au decis unanim ca incepand de la anul nu o sa mai am asteptari de la nimeni altcineva decat de la MINE. Experienta m-a invatat ca oamenii, mai ales cei pe care ii iubim, ne dezamagesc cel mai tare...si asta pentru ca noi ridicam tot mai sus bariera asteptarilor si in momentul in care ei nu se mai pot ridica la nivelul stabilit de noi, ne simtim dezamagiti. O sa imi canalizez atentia asupra mea, prin urmare, incepand cu anul nou :

  • Voi avea mai multa incredere in mine, pentru ca mi-am demostrat ca sunt capabila sa fac fata provocarilor. Frustrare ?! Nu o sa mai cunosc sentimentul ala care nu are nici un fundament, nici o logica, nici un rost .. 
  • Voi slabi 4 kg asa cum mi-am propus inca din toamna dar schimbarea de "decor" nu mi-a permis sa fac asta, sau n-am avut eu destula ambitie, nu stiu. Cert e ca alea 4 kg in plus imi dau de furca si a naibii, din cauza lor nu ma pot simti bine in propria-mi piele ..
  • Voi stii ca, indiferent de greutati, necazuri, nopti grele, maine e o noua zi. Maine e intotdeauna o noua zi, si daca nu stiu cum sa fac fata azi, cu siguranta voi stii maine...
  • O sa fiu o persoana mai hotarata, deoarece am constatat ca persoanele care nu stiu ce vor au cel mai mult de suferit, nu o sa ma mai las influentata, ci o sa fac numai ce cred eu ca e bine pentru mine !
  • Nu o sa mai depind de nimeni si nici nu o sa permit nimanui sa depinda de mine. 
  • O sa-mi separ clar prioritatile de optiuni ;  nu o sa mai ezit sa fac lucrurile pe care vreau sa le fac si implicit nu o sa mai permit sa mi se intample lucruri care nu vreau sa se intample atata timp cat depinde de mine.
  • O sa continui sa cred ca orice e posibil atata timp cat vrei.E asa un cliseu obosit toata chestia asta, atat de discutata si de disecata, incat nu prea mai stim ce si cum sa credem, insa.. ce ai de pierdut daca gandesti ca totul o sa fie bine ?
  • O sa zambesc mai mult, mult mai mult.
  • O sa invat mai mult si n-o sa mai fiu lenesa.Nu o sa mai pierd timpul, promit. O sa dorm mai mult de 3 ore pe noapte si n-o sa mai las oboseala si greutatile sa tma transforme intr-o epava cu predispozitie la plans. Nici gand .
  • O sa fiu mai puternica, o sa sper mai mult si o sa fiu mai motivata.O sa renunt la copilarii, la alea care mi-au adus esec in relatia anterioara ma refer ..O sa ma implic mai putin sentimental, indiferent de circumstante.N-o sa mai sufar.
  • O SA TE UIT. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu