marți, 3 iulie 2012

J'y suis jamais alleé ..

Îmi amintesc cu exactitate ziua în care am început o nouă etapă a vieții mele. Îmi amintesc începutul.. tot. Cât de stângace eram, cum întârzâiam la toate cursurile și laboratoarele și cum să găsesc preparatele la blestematul ăla de microscop părea un obiectiv de neatins, cum am înfruntat prima răceală strașnică de una singură, cum am învățat că 6 ore de somn pe noapte sunt mai mult decât suficiente și așa mai departe. M-am temut de începutul ăsta mai mult decât orice în viața asta. Și n-a fost în nici un moment totul perfect. Viața nu se eschivează niciodată să îți pună piedici atunci când are ocazia. Să le depășești, să le ocolești, să le eviți, it's up to you . A fost de departe cel mai greu an din viața mea. Și asta doar pentru că n-am știut de unde să încep și când să mă opresc. M-am trântit inclusiv de greșelile din trecut, m-am pierdut și nu m-am mai regăsit în întregime nici în ziua de astăzi. Am învățat că trebuie să păstrez lucruri doar pentru mine și că intențiile bune întotdeauna maschează ceva necurat. Am realizat într-un tardiv final, după nenumărate eșecuri, că nu mai sunt omul ăla care obține tot ce vrea. Am fost odată.Nu sunt nici pe departe cea mai puternică persoană. Întâmplările m-au făcut să devin sceptică, iar în viziunea mea o persoană sceptică e una slabă- nu mai are puterea să creadă în oameni, în fapte, într-o zi de mâine mult mai bună.Nu-s pozitivă, nu-s optimistă și nici încrezătoare. Nu mai cred în binele acela care se cuvine fiecăruia la un moment dat. Viața asta e doar despre cum știi și poți să lupți cu problemele, cum le faci față, cum le depășești. Cred că dreptatea și norocul nu se primesc pe tavă.. le primesc cei care au o anumită atitudine față de viață, încă vreau să o descopăr și eu. Nu mai cred că există cineva special pentru fiecare, sau dacă există, e o mare posibilitate ca mulți dintre noi să fim căscați și să scăpăm persoana aia printre degete. Nu-mi mai plac basmele și romantismele, nu-mi mai plac lucrurile simple, asta pentru că am devenit eu mult prea complicată. Nu mă mai aștept să fiu agreată și nu mă străduiesc să agreez pe nimeni. Viața e așa cum e ea și trebuie luată ca atare.

..je n'aurai pas appris cette choses.

Un comentariu:

  1. Asta inseamna sa cresti, sa devi un om matur, aici incepe o noua etapa cand singura in fata vietii iei decizi

    RăspundețiȘtergere