vineri, 22 aprilie 2011

Truly. Madly. Deeply.


Pentru ca uneori indiferent de cat de repede trece timpul sau de cat de multe se intampla in jurul meu,constat ca TU inca esti acolo.E absurd,e inexplicabil, e chinuitor !

Inghit in sec si incerc in zadar sa imi inabusesc fiecare lacrima. Imi strabati fiecare neuron si fiecare tesut. Se intampla aici, acum, ca mi`e dor de tine. Azi, din nou, intens ! Ma cuprinde un dor enervant cu amandoua mainile si se incapataneaza sa nu`mi dea drumul. Sunt nervoasa si irascibila si probabil, daca te`as avea in fata acum, nu as face altceva decat sa ma cuibaresc in bratele tale. Acolo unde tot timpul m`am simtit "acasa". As fi incapabila sa iti adresez vreun cuvant sau vreun repros. As vrea, doar pentru un moment, sa mai contam doar noi doi. ENCORE UNE FOIS ! In momentele astea nici nu stiu ce ma doare mai tare, faptul ca sunt singura in situatia asta sau faptul ca simt ca urmeaza sa ma inlocuiesti ?! E dreptul tau, dragul meu, sa faci asta. Dar e insuportabil pentru mine ..  Nu as inghiti situatia asta si nu as putea accepta ideea ca apartii altcuiva atat timp cat eu simt ca iti apartin tie. Si acum imi trec prin minte momentele in care eu ti`am facut acelasi lucru tie si crede`ma, doare inzecit :) ..Probabil undeva intr`un colt de suflet imi doresc ca cineva sa te faca fericit, exact asa cum m`ai facut tu pe mine la un moment dat, pentru ca meriti, si nu pot decat sa sper ca persoana aia va fi una mai buna pentru tine decat am fost eu, dar sa nu insemne mai mult decat am insemnat eu, sa nu  stearga permanent urmele care le`am imprimat eu in sufletul tau .. Mi`e dor de tine, de noi, mi`e dor sa ma suni la 5 dimineata ca sa invat, si mi`e dor sa imi reprosezi ca interpretez lucrurile doar cum vreau eu. Spune`mi,cine altcineva mai face asta ? Mi`e dor sa te am doar pentru mine ..
                    As putea sa`mi fumez toti nervii, sa`mi beau toate amintirile si sa`mi inec toate dorurile in zeci de pahare de vodka. As face`o, daca as stii ca functioneaza. As vrea doar sa pot inchide ochii si sa ma trezesc din starea asta ca dintr`un vis urat !

* Dragostea e ca o intersectie cu sens giratoriu. Te invarti in jurul aceleiasi inimi pana ramai fara lacrimi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu