sâmbătă, 2 aprilie 2011

Goodbye . (Why does it take a minute to say hello and forever to say goodbye?)

E sambata seara . O seara cum nu se poate mai linistita, nici prea cald,nici prea frig.Imi reflecta starea . Stau in gara,eu cu sufletul meu. Asteptam un tren al carui destinatie va fi oricare alta decat tu. Tin in mana patru poze cu noi, cele mai  pline de viata,cele care ne’au oglindit cel mai bine relatia. Am trait cateva zile cu impresia ca oricum , intr’un anume fel tot vom ajunge de unde am plecat si impresia asta ma linistea,dar totusi nu prea,constienta fiind ca orice lucru frumos trebuie sa se termine odata si odata. Si cu cat se termina mai frumos cu atat va lasa o amprenta mai deosebita in sufletul tau.A noastra s’a terminat simbolic acum putin timp,cand m’ai strans atat de tare in brate incat am simtit ca ma sufoc.Dar voiam sa ma sufoc si puteam sa ma sufoc cu tine mult timp. Si pentru simplul fapt ca s’a terminat asa si nu altfel m’am resemnat si am acceptat ideea.  Te parasesc… sufleteste,caci fizic am facut’o demult deja. Mi’am vindecat sufletul si suntem gata sa zambim altui suflet. Stiu ca si tu te pregatesti sa o faci. Stiu ca undeva acolo si tu astepti trenul tau. Trebuie sa plec. Bagajul meu emotional e mult prea incarcat ca sa mai pot ramane vreo clipa aici pentru tine. Stiu ca am promis ca voi mai fi aici inca mult timp si stiu si ca mi’ai promis si ca nu ma vei lasa sa te uit. Ei bine, sa nu o faci niciodata! Altfel, o sa uit ca tu ai fost, dupa nenumarate sondaje de opinie, cel mai meserias gagic al meu. O sa uit ca trebuie sa iti multumesc pentru ca ai fost singurul care ai reusit sa imi topesti inima fara vointa mea; in felul tau , mai lent dar mai sigur. O sa uit ca trebuie sa iti multumesc ca ai incercat sa faci din mine un om mai bun, ai incercat sa ma vindeci de urate obiceiuri dar in acelasi timp m’ai obisnuit cu prezenta ta in viata mea, sa iti multumesc pentru ca, fie ca ai vrut sau nu mi’ai aratat ca pot fi puternica,foarte puternica. Iti multumesc pentru contributia pe care ai avut’o in reconstructia increderii de sine, o incredere pierduta acum multe relatii in urma…Iti multumesc pentru ca ai reusit sa te ridici la nivelul pretentiilor mult prea ridicate ale prietenelor mele . Iti multumesc ca mi’ai oferit o relatie bazata pe incredere,nu prea am avut parte de asa ceva…Iti multumesc ca mi’ai aratat ca iubirea se masoara in momente , dar ca uneori exista sentimente mai puternice decat ea; ca nu e invincibila, nu azi. Iti multumesc pentru fiecare zambet si pentru fiecare imbratisare puternica. Iti multumesc chiar si pentru scenele alea isterice de gelozie, mi’au aratat ce si cat am insemnat pentru tine. Iti multumesc ca esti special,al naibii de special. Nu ma lasa sa uit vreodata de toate astea. Cu siguranta o particica din sufletul meu va fi mereu a ta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu