miercuri, 27 aprilie 2011

Incotro ? [Unbreak my heart ]

Doar daca stau si ma gandesc la ultimele doua zile, ma coplesesc. Le pot eticheta ca fiind cele mai frumoase zile din ultimul timp, fiindca mi`ai dat prilejul sa urlu de fericire . Te`am intrebat  "Mai simti ceva pentru mine?" Si`ai tacut un moment. Apoi am simtit cum imi apuci mana in palma ta, si o pui in dreptul inimii tale. Iti batea puternic, ritmat, alert. A fost ca si cum o tineam in maini. Te`ai uitat la mine cu o privire cutremurator de sincera, spunandu`mi : " Trage singura concluziile ." A fost intens, intens, intens ! Si ca de obicei m`ai lasat cu dorinta de mai mult.M`am bucurat mult sa vad ca esti tot acelasi om, ca nu te`ai schimbat fata de mine mai presus de toate magariile pe care le`ai facut si pe care le`am facut eu si pe care ni le`am facut unul altuia. Esti tot acelasi, ala care stie sa ma stranga in brate si sa`mi spuna ca sunt " cea mai smiorcaita si mai plangacioasa si mai bleaga micuta din lume", dar micuta ta. Esti tot acelasi, "prapaditul meu" indiferent de zile,nopti,saptamani,luni...M`am bucurat pentru faptul ca ai fost acolo,cu mine.
  A doua zi am stat iar sa ma intreb daca a fost un vis, si puteam sa jur ca se va intampla ca de obicei, in sensul ca n`au sa se repete nici una din acele momente care mi`au taiat respiratia. Si s`au repetat. Si amandoi eram perfect lucizi, si am simtit in acele momente ca ma iubesti... Astazi constat cu un gust amar ca lucrurile au reintrat pe fagasul normal. Azi stiu ce se intampla cu tine, stiu ca ti`e frica,stiu ca eziti. Stiu ca mai am o sansa.Nu pot lasa lucrurile asa, nu pot. Ti`am pus in palma toate sperantele mele, toate durerile din ultimul timp, toate noptile in care aveam nevoie de tine, totul. Ai sa strangi pumnul? Presupun ca asta ma va distruge complet, eram in perfecta stare de functionare si tu ai reusit in doar 2 zile sa ma intorci cu 360 de grade inapoi. Cum reusesti ? Imi e atat de frica ca o sa ma privesc iar scapandu`te printre degete si NU mai vreau asta ! Imi e atat de frica ca o sa lupt iar ca proasta fara sa reusesc sa`ti inabusesc frica, e oare cu putinta sa fac asta,cand de fapt si mie mi`e frica ? Te`am avertizat ca vreau mai mult, ca nu ma mai pot multumi cu firimituri. Scuza`ma, dragule, dar sunt pe cale sa profit de sentimentele tale pana o sa obtin ceva, pana le epuizez, pana le fac sa se consume toate, pentru mine.. Stiu ca iti pot zambi in asa fel incat sa iti ating sufletul. Stiu sa`mi folosesc privirea aia care mai demult te topea, si  nu ma tem sa apelez la acel "ahaa" care te facea sa iti pierzi capul.. Stiu cum functionezi, si mai stiu si cum functionam impreuna.    Si totusi, incotro ne indreptam?


...To be continued

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu