miercuri, 22 iunie 2011

Cerul meu e senin azi :)

Am fost intrebata in urma cu cateva zile de catre o persoana deloc importanta in viata mea , daca imi doresc o relatie in momentul de fata. Cu oricine, nu cu el in particular. M-am lasat condusa de instinct si i-am raspuns ca nu. Apoi am stat si m-am gandit ca evident ii spusesem o minciuna. Gandul asta m-a preocupat intreaga zi, simteam nevoia sa-mi dau un raspuns clar si adevarat la intrebarea asta. Si am ajuns la concluzia ca nu am mintit. Chiar nu am de gand sa am altceva decat o aventura cu cineva acum. Nu ca n-am nevoie, toti avem nevoie in anumite momente ale zilei sau ale noptii, chiar si cand avem pe cineva alaturi avem nevoie. Nu, nu vreau dureri de cap pentru simplul fapt ca mi-a fost de ajuns toata drama recent incheiata. Am sansa sa respir si sa ma ocup de mine si normal,de viitorul meu. Am sansa sa cunosc oameni si sa calatoresc si sa petrec timp cu prietenii. Am timp sa imi reinnoiesc garderoba si sa ma rasfat cu bai cu spuma de 2 ore. Am timp sa imi fac manichiura si pedichiura de doua ori pe saptamana, am timp sa merg la strand si la plimbare si sa ma uit la Sex and the city.Evident, am timp sa invat. Am timp sa imi gatesc mancarurile preferate si sa merg la sala si la alergat si sa merg cu bicicleta.Am timp sa fac shopping. PENTRU MINE.
Poate sa fii single nu e cel mai bun lucru din lume. Poate ca te scoate din minti atunci cand toti prietenii tai sunt intr-o relatie si nu fac altceva decat sa petreaca timp si sa-si alimenteze dependenta de iubitul/iubita .. si pe tine te cam ignora.Unele relatii sunt invelite intr-un frumos ambalaj.Uneori vrei si tu un ambalaj dinala, nicidecum relatia pe care o ascunde. Si God, esti atat de predispus sa vezi numai partea buna a relatiilor,asa cum am facut si eu pana de curand. Imi era dor de toate lucrurile bune, dar am uitat de toate rahaturile la care am fost partasa. Am uitat cati nervi mi-am risipit, am uitat cate tigari am fumat numai ca sa-l oftic si cat alcool am baut numai ca sa-i scot imaginea de pe retina.Pacat ca nu am reusit decat sa-l vad dublu,triplu. Imi era dor sa ma tina in brate noaptea . Imi era dor sa fie bine in sensul de bine. Uitasem ca si sa fiu single e bine.Uitasem ca pot fi disponibila pentru prietenele mele si uitasem ca pot fuma fara sa ma gandesc ca iar o sa ne certam din cauza asta.Uitasem, pe scurt, de partea plina a paharului.De multe ori ne preocupam prea mult s-o umplem pe cea goala , omitem faptul ca este una gata plina si ca nu necesita atata osteneala ,poate doar o pereche de ochelari sau o privire mai ampla.Deci, cu siguranta a fi intr-o relatie nu defineste un om. Poate ocupa un loc important pe scara valorilor in viata tuturor, pentru ca ne simtim atat de bine cand stim ca exista cineva pentru care suntem importanti,care se gandeste la noi si care e dispus sa imparta totul la doi fiindca contam. Dar nu, nu e asta totul. Totul e atunci cand esti constient de ceea ce ai , n-ai nevoie de ceea ce nu ai , si stii ce iti doresti si stii sa lupti pentru asta. Eu stiu ce am. Stiu ca am prieteni , cei mai buni prieteni de pe pamant, cei care sunt acolo la orice ora din zi sau din noapte fie ca vreau sa rad sau sa plang sau sa beau cu ei. Am un fost cu care tin legatura si pe care am ajuns sa il indragesc altfel, intr-un mod mai sanatos.El ma poate face sa zambesc dar nu ma mai poate face sa plang.Ma poate face sa imi fie dor de el dar nu ma mai poate face sa am nevoie de el.Ma poate face sa ies cu el dar nu ma mai poate face sa vreau sa-l sarut. Am o familie minunata, ceea ce e pentru mine mai mult decat pot cere.Am parinti care ma sustin si care ma fac sa vreau sa fiu independenta si puternica. Am multe haine, multi pantofi, multe accesorii si ma tot gandesc ca uneori chiar si astea sunt de-ajuns cand vine vorba sa umplu un gol.Chiar sunt! Am multe amintiri si multe planuri. Nu am un iubit si nu am nevoie acum si ma bucur de asta. Imi doresc sa iau nota mare la admitere si muncesc constant pentru asta.Imi doresc sa am o vara de neuitat,in sensul ca.. dupa atata munca urmeaza rasplata.Chiar planuiesc o vara de neuitat. Si da, cerul e senin azi, caci e vara. Cerul MEU e senin azi. :)                                                              



                            

Un comentariu:

  1. foarte fain articolul...imi place cum scrii.asa e,sa fii single nu-i cea mai nefavorabila ipostaza.putem fi fericite si fara un baiat.:)

    RăspundețiȘtergere