miercuri, 23 martie 2011

Dor de tine , dor de noi ..

You took a piece of my heart,and never thought that this would fall apart.You said you fell in love,and this was more than i had ever been afraid of ! Another life..another happy ending,cuts like a knife.. another place, another time, another hand to touch,another sun to shine.

        Nu e ca si cum ar fi ultima oara cand mai am ceva sa iti adresez sau ceva de completat. O sa mai am probabil ceva timp de acum incolo. Dar mai bine nu`ti adresez tie, mai bine adresez peretilor. Nu de alta,dar metoda asta ai preferat`o si tu. Cineva mi`a spus ca .. " everything will be allright in the end. if it`s not allright, it`s not the end" . Ei bine , a fost prea mult timp "not allright". Au fost prea multe ploi si furtuni in ultimul timp si exact asa cum ma invinovatesti tu pe mine pentru ele o fac si eu. Te invinovatesc pentru tot ce am gandit urat si am scos urat pe gura in ultimul timp. In tot timpul asta,am crezut ca merita,ca meriti,am crezut ca dupa atatea drame , iti vei da seama ca iti apartin si ca imi apartii.Am crezut ca iti vei suprima orgoliul ala ridicol de prostesc macar pentru a`mi mai da o sansa. Sansa sa`ti arat ca stiu unde am gresit si stiu si de ce. N`ai facut asta,pentru tine e preferabil sa te doara dar sa stii ca ai orgoliu. Foarte bine,daca asa consideri. Uite`ma, sunt pe cale sa plang, de fiecare data cand trec pe la 1 si tu esti tot acolo. Nu s`au schimbat prea multe, cu exceptia faptului ca acum nu mai sunt eu acolo cu tine, ci trec fara sa`mi intorc capul. Mai salut din cand in cand, cand ma simt in stare sa o fac. Si iti jur, de prea multe ori imi tin respiratia  cand trec pe langa tine... N`am preconizat asta, nu asa, credeam ca ne iubim suficient de mult incat sa ajungem din nou impreuna. Dar am ajuns la capatul rabdarii,dragul meu. Am ajuns sa obosesc sa lupt , si am ajuns sa uit pentru ce lupt. Si nu mai lupt, m`ai facut sa renunt si la asta .. Poate e mai bine asa. Oricat de mult ar durea si oricat de mult ar dura, stiu ce am de facut si stiu cum sa fac asta .. ma bucur ca cel putin pana acum am reusit sa`ti pastrez imaginea nepatata,ai ramas tot baiatul ala dulce si cu enervant de mult bun simt.Stiu ca si asta s`a schimbat candva,pe parcurs, nu stiu cand,dar ce mai conteaza ? Cate respiratii pe minut tot atatea momente de dor . Am constatat ca este cel mai greu sa accepti un lucru atunci cand nu`ti convine, restul trece de la sine. E greu sa te obisnuiesti cu ideea si sa o accepti . E al naibii de greu sa faci un lucru pe care nu vrei nici in ruptul capului sa`l faci ! E greu, dar posibil. Stiu ca la final te voi putea privi din nou in ochi fara sa izbucnesc in lacrimi, stiu ca nu vei mai fi prezent in visele mele, stiu ca voi putea trece pe langa clasa ta/casa ta fara sa mai simt fiori. Toate astea se vor intampla intr`o buna zi , trebuie doar sa vreau. Inca mai lucrez la asta. Important pentru mine e faptul ca de azi m`am internat la dezintoxicare. Important e ca incerc zi de zi sa`mi preocup mintea cu orice alte activitati si ganduri care te exclud . Important e ca sunt eu incercand sa`mi revin. Si stiu ca o sa reusesc. Rabdarea e cuvantul- cheie :) . Pana atunci .. mi`e dor, mi`e dor, mi`e dor pana nu mai pot respira, pana la infinit si inapoi , pana cand n`o sa`mi mai fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu