duminică, 13 martie 2011

Un suflet pentru alt suflet - reply .

Mai mult decat orice, in momentele astea imi doresc sa stiu ce sa fac ,pentru ca m`am saturat si pentru ca urasc sa NU STIU ce sa fac. Nu mai vreau sa las totul la latitudinea lui doar pentru ca stiu eu si o lume intreaga ca ma iubeste. Tu stii asta, poate mai bine decat mine. Stiu ca iti e mai usor sa analizezi situatia din exterior , cateodata as vrea sa pot si eu sa fac asta. Si iti jur, sunt atat de satula incat , cum chiar tu ai spus, imi vine sa fug, sa merg intr`un loc in care sa nu ma cunoasca nimeni, intr`un loc in care sa nu poata ajunge el la mine ..intr`un loc in care nimanui sa nu`i pese ca eu plang sau ca el da cu pumnii in toti peretii, pentru numele lui Dumnezeu ! uneori chiar simt ca vreau sa se prefaca ca nu ne mai cunoastem , poate n`ar mai trebui sa ma chinui atat sa vreau sa las totul in urma .. si cum oare sa fac asta cand totul in jur ma asigura ca exista sentimente ? Cand poate prea putine si insignifiante fapte garanteaza ca totul intre noi s-a rupt ? Cand simt ca ar mai exista ceva ce pot face, nu imi dau seama ce, dar stiu ca exista acel ceva care implica un minimum de risc , si pe care daca`l aplic la momentul potrivit toate vor fi bine … piesa care lipseste dintr`un puzzle mult prea complex, piesa fara de care tot puzzle`ul ala afurisit nu are nici un farmec ! Spune`mi, ce ai fi dispusa sa faci , cat ai fi dispusa sa risti si cat de mult te`ai umili ? Am ajuns in punctul in care mi`e rusine sa mai privesc unii oameni in ochi pentru simplul fapt ca eu si el am provocat atatea …artificii si spectacole in ultimul timp . si`l urasc si`l condamn pentru ca m`a impins sa fac atatea greseli .. am impresia ca in incercarea de a`l recupera pe el m`am pierdut pe mine si asta ma face sa ma simt si mai vinovata decat pentru faptul ca l`am pierdut pe el ! Spune`mi, innebunesc ? Vreau sa se termine , vreau sa ii pun capat doar ca nu sunt eu aia care are puterea sa o faca, nu atata timp cat stiu ca mai am pentru ce lupta . Dar mai pot lupta ? cat o sa o mai pot duce asa ? Cand am incetat sa ma inteleg ? Cum poti sa ma intelegi?
     Stiu ca ma intelegi pentru ca nu ai cum sa nu o faci . Stiu ca situatiile noastrea sunt atat de diferite dar oarecum asemanatoare . Stiu ca si tu iti masori zilele si noptile in intensitatea dorului sau abundenta lacrimilor. Te admir pentru ca esti mai puternica si pentru ca nu plangi in public asa cum am facut’o eu de multe ori… Si pentru ca desi poate te doare mai tare nu o areti nici al dracului ! Iti multumesc pentru tot ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu