joi, 17 martie 2011

Winter, winter, go away .. Spring, spring, here to stay !

Avertisment : postarea asta nu contine nici o urma de tristete sau de regret , nici macar nervi . In cazul contactului cu ochii clatiti bine cu optimism.

Azi n`o sa mai vorbesc despre cat de mult doare o despartire sau cat de mult imi lipsesti. Azi o sa ignor si o sa uit faptul ca inca te mai iubesc. Pentru ca azi e soare si e o zi superba si asta e genul de lucru nesemnificativ dar care pe mine ma face nemaipomenit de fericita. Intr`o astfel de zi pot sa pun deoparte toate grijile si necazurile, pot sa ma bucur si sa fiu entuziasmata si sa fac glume, intr`o astfel de zi nimic altceva nu mai conteaza in afara de mine bucurandu`ma de soare . Intr`o astfel de zi pot fi doar eu si o pereche de ochelari de soare, si asta mi`e de ajuns.
Pe bune.. am constatat azi ca a venit muuult asteptata primavara ! A topit sentimente inghetate si a incalzit sute de suflete. A imbracat oamenii cu zambete si i`a inarmat cu buna dispozitie . Ce mult iubesc anotimpul asta, ma elibereaza parca de toate gandurile alea negative care pe parcursul iernii ma apasa insuportabil de tare . Nu spun ca le face sa dispara, ci le diminueaza , face loc altor ganduri mult mai .. roz . Nu stiu daca stiti, dar zodia Leu e guvernata de soare , asadar leii in general sunt fascinati de zile insorite. In astfel de zile pur si simplu stau in picioare si “stralucesc” .Revenind la mine in particular, pot spune ca de la inceputul primaverii si pana la sfarsitul verii ma metamorfozez intr-o persoana entuziasta si puternica , poate nu asa cum obisnuiam sa fiu mai demult, dar intr-o mai mica masura, esenta aia tot se pastreaza . Primavara are un mare impact asupra personalitatii mele .Primavara nu am nevoie de nimeni care sa`mi spuna ca “o sa fie bine” deoarece sunt suficient de optimista incat sa cred asta cu adevarat. Primavara e un motiv sa cred in mine, un motiv suficient de intemeiat sa zambesc de la rasaritul soarelui pana la apus,sau pana ma dor falcile de la atata zambit.Un motiv sa`ti zambesc fara nici o urma de ironie sau tristete sau regret pe fata. Un motiv sa ma bucur si sa ma simt bine in pielea mea... Primavara sunt asemeni unui copil care a primit o jucarie noua,primavara ma face nerabdatoare si spontana si competitiva. Primavara pot fi tot ceea ce iarna ma determina sa uit ca sunt. Primavara imi da senzatia ca binele invinge intotdeauna raul.
Vreau sa rad si sa  ma plimb si sa inhalez tot aerul ala intepator dar atat de proaspat, vreau sa visez cu ochii deschisi si sa`mi rada colegii in nas ca sunt rupta de realitate,vreau sa simt cum ma incalzesc razele soarelui pe spate.. Imi place iarna,dar numai pentru faptul ca exista Craciun,si`mi place si zapada dar numai in preajma craciunului. In rest iarna ma demoralizeaza.
  Zilele astea imi permit sa traiesc cu impresia ca nimic rau nu se mai poate intampla, ca a iesit soarele si pe strada mea [atat la propriu cat si la figurat]. Zilele astea ma determina sa am mereu un zambet stupid pe fata. Astea sunt zilele alea in care toata lumea se intreaba care`i motivul pentru care sunt atat de fericita..in care rad ore in sir fara sa ma pot opri sau fara sa ma pot abtine, si suna nebunesc stiu,dar asta ma face sa ma simt bine. Ma incearca un amalgam de sentimente care insumate imi dau o stare de euforie, insa cred ca daca as incerca sa le disting sau sa le separ mi`ar lua prea mult timp,ca si cum ar fi sute de fire super incurcate si imposibil de descalcit. In astfel de zile nu am nevoie de nici un baiat care sa`mi spuna cat si cum tine la mine, n`am nevoie de nici un umar pe care sa plang, si nici o piesa trista in playlist. Pentru ca eu vreau si pot ca macar in astfel de zile sa fiu cea-mai-foarte-fericita si sa nu las pe nimeni si nimic sa strice asta !

Un comentariu: