duminică, 6 martie 2011

Fragile, handle with care (:


How’s your soul today? Mine is healing . Sufletul meu a trecut printr`un razboi impotriva ta si a intregii lumi. Acum e epuizat si satul.Satul de tine. Si asta nu e cel mai rau lucru,stii de ce ? M`a pus sa`i promit ca n`o sa te mai las sa fii vreodata in preajma lui. Ma invinovateste pentru ca l`am lasat sa ia decizii de unul singur.De fapt, atunci cand ne doare e ca si cum sufletul ar trage un semnal de alarma pentru ca l`am neglijat. Are nevoie de atentie si de grija,probabil fiindca am facut atatea greseli fara sa`l intrebam daca e in stare sa le asume. Cand ne dam seama de asta,regretam. Dar oare cand iubim, stim ce e bine si ce nu e bine pentru sufletul nostru? Doar pentru ca alergam bezmetici dupa iubire nu inseamna ca asta ne poate face un bine.Uneori sufletul are nevoie de liniste,linistea de dupa furtuna.Nu poate fi suprasolicitat,nu poate fi smuls pur si simplu dintr`o relatie si implicat in alta.Are nevoie de timp..Nu poate fi supus prea multor intamplari nefericite..
Am ajuns la concluzia ca nu despartirea in sine ne doare, ci ideea ca suntem parasiti, lasati in urma. Adevarul e ca detestam sa fim lasati in urma. Detestam sa fim nevoiti sa ne vindecam sufletele,pentru ca stim ca asta cere mult timp,multe eforturi si multe .. “pansamente” . Sufletul meu vrea sa`i fie bine.  Vrea sa stearga partea in care i`ai irosit atatea zile si atatea nopti.Iti aude strigatul.Stie ca nu minti cand spui ce simti, doar ca se incapataneaza sa nu o mai faca . Vrea asta cu tot dinadinsul. Si eu o sa lupt alaturi de el. O sa`l veghez noaptea si o sa`l rasfat ziua. Merita asta si mult mai mult . O sa`l vindec,promit .
 *Tu cand iubesti, te gandesti la sufletul tau?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu